21

Då var man ett år äldre.

Fick bidrag till min Spanien resa av mamma o pappa.

I skolan överraskades jag med presenter av Ida, Therese och Louise. Fick ett jätte fint kort som Louise hade gjort. Och så fick jag en kortlek med recept på drinkar, kommer användas mycket =) Och till sist, Theres på hitt, haha, en sån här sammansatt sked, gaffel, kniv. Hon har haft en sån i skolan och jag har vid flertal tillfällen påpekat att de ser ut som en barnmatssked, så där fick man, hihi

Annars har dagen varit lugn. Hade föreläsning och sen har jag pluggat en stund med Mysan. Sitter hemma och försöker plugga till omtentan imorgon, men är inte alls motiverad, då lärarna gjort ett misstag och jag egentligen borde vara godkänd. Inte allför roligt att plugga till ett prov man kanske inte måste göra. Men men, tillbaka till studierna ett tag sen blir de sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0