Tillbaka efterpåskledighet

Var ett tag sen nu. Har hunnit med att vara på Gotland över påsken. Riktigt trevligt, tog de mest lugnt och umgicks med Sara o Leo och sen blev de kalas med släkten. Nu är man tillbaka i skolan och de är fullt upp kan man minst sagt säga. Längtar till maj då de äntligen kommer bli lite lugnare.

Den som känner mig vet att jag älskar dans och Let's dance är de enda program som jag slaviskt följer. Har nu hittat Niclas och Jeanettes jive som var grym, så njut

Har kommit in och sett på en massa klipp på Youtube från den Brittiska versionen av Let's dance, Strictly come dancing, som är original versionen. Rachel Stevens som tävlade i senaste säsongen? var helt grym, här kommer hennes två bästa danser enligt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0