Tentafest

Igår var de kultur tenta. Gick bättre än förväntat så de känns positivt. Efter tentan gick jag till mitt rum och Göran och Pontus hjälpte mig att bära upp alla möbler. Så nu har man flyttat in, fortfarande väldigt tomt och de ekar. Men på måndag blir de en tur till IKEA för att köpa lite inredning =)
Sedan var jag och Mysan och åt lunch på Värmlands. Dom har riktigt god lunch där och de är himla mysigt att sitta där. Alltid lika trevligt att träffa Mysan och prata om allt och ingenting.
Vid halv sju mötte jag upp Sandra, Helena, Therese, Emelie, Erika och Frida på Orvars. Vi åt mat och drack öl/cider. Farligt med 19 kr ölen och 24 kr cidern. Satt och pratade till halv ett om allt och ingenting. Men vi blev  nog väldigt öppna, haha...
Kom hem, insåg att jag glömt bädda, vilket inte är de lättaste när man är lite drucken. Mötte även en 3:e person i korridoren. Väldigt spontan och verkligen trevlig, så nu är de bara en kvar att träffa.Gick sedan och la mig i sängen, som än sålänge ligger direkt på golvet.
Vaknade vid halv fem imorse av att några på våningen under hade efterfest med väldigt hög musik. Gissa om jag var förbannad, men vad skall man göra. Strax efter fem slöt dom tillslut och jag kunde somna om. Mig skall man inte leka med när de gäller sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0