Packa pappas kappsäck

Jaha nu har hela dagen gått. Imorgon är de tenta. Börjar känna mig mer nervös nu. Vill verkligen att de skall gå vägen, vill ha kursen avslutad så man slipper tänka på den något mer. Känner ju på mig att de blir omtenta på den andra, och jag vill verkligen inte ha två släppande. Skall se på Sveriges värsta bilförare nu och packa ihop alla mina saker. Imorgon efter tentan kommer Göran in med mina saker, så då blir man stadsbo igen. Känns skönt, tycker bara inte riktigt om de där med att flytta. Så mycket som skall packas ner och upp, saker skall hittas, etc. De är verkligen inte min grej, men men, de löser sig väl de med. Nu skall packas, kolla lite mer på tentan, läsa bok och sedan sova. Klockan 9.00 imorgon börjar de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0