Ibland händer saker man inte är beredd på

Ibland händer saker som man inte alls är beredd på och man vet inte riktigt hur man skall hantera de.
Alla som känner mig vet nog att jag älskar Let´s dance och de är i princip de enda programmet som jag följer.
För några veckor sedan var Mojje tvungen att hoppa av programmet efter att han hade fått en hjärtattack. Har inte hänt något under dom andra säsongerna. Och man blev ju inte lite förvånad idag när jag gick in på Expressen och där står de att Magdalena Graaf har blivit akut opererad för en blödning i hjärnan. Tänk hur snabbt allt kan ändra sig och hur skört livet kan vara ibland. Hoppas verkligen att hon blir bra igen och som dom har sagt så går hälsan före allt. Lite synd tycker jag dock att de är att hon blir tvungen att hoppa av Let´s dance. Hon var trots allt en av mina favoriter.



Krya på dig Magdalena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0