The American Government

Efter 1½ timme studievägledning idag sitter jag nu hemma framför datorn. Dags att läsa 70 sidor om The American Government. Intressant värre för en som inte är så insatt, tyvärr. Seminarie imorgon så nu gäller de att ligga i.
Varit duktig de senaste dagarna och varit uppe och gått på morgonen innan jag åkt in till skolan som hittills börjat vid 12.15, men imorgon då ni, skall jag vara på plats redan 10.15 och slutar inte förrens vid 14.00, längsta dagen hittills. Då har jag iof en lång rast på mitten, men men så är de.

Fick en liten smyg födelsedagspresent i förrgår av Sara. Nu gäller de bara att de funkar den dagen och att mina nerver håller. Jissus, kommer inte vara kul.... Men fint som rackarn skall de nog bli.
Leo fyller ju 3 år snart. riktigt tråkigt att inte vara hemma och kunna fira. Hörde nämligen att mamma Sara skulle baka tårta och de kan ju inte bli annat än bra ;) Men men, får iaf komma hem över påsk och då bli de fest =)
Hade hoppats på fest i helgen, men blir nog lugnt på den fronten tyvärr. Imorgon kväll blir de mys med hallon med grädde, vindruvor, ett glas vin och Let´s Dance. Bästa programmet på hela veckan. Har möjlighet att få biljetter, men icke, ingen som vill följa med och se =(

Nej, nu måste jag börja läsa om detta skall gå. Lär höras senare när jag tar en paus från läsningen.

Kommentarer
Postat av: Mamma S

kommer bli den godaste tårtan någonsin!;P HAha! om nu någon kommer våga smaka den:P

2009-01-22 @ 21:37:05
URL: http://shea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0