Sämre kondition kan man nästan inte ha

Dagens började med en urpumpande promenad. Nice att veta att man har sämre kondition än två 50+. Jaja, får jobba på de framöver.
Sedan tog jag en välbehövlig dusch, epilerade benen (ajaj, men nu är de fint några veckor iaf) och sen har jag läst om Amerikas skolsystem. Faktiskt intressant och jag hade lite mer koll än förväntat trots att de var mycket nytt.
Nu skall jag krypa ner i sängen och se ett avsnitt av SATC innan de är dags att sova. Imorgon är de föreläsning från 11.15 till 12.00 och sedan seminarie från 12.15-13.00. Första CSN skall komma imorgon vilket skall firas med.... att köpa kurslitteratur. De är roligt att vara student skall ni veta, haha...


Beroende framkallande

Kommentarer
Postat av: Mamma S

Haha, för mig var det garanterat det!;P

2009-01-26 @ 10:21:12
URL: http://shea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0