Nu bär de iväg, igen

Nu är man snart färdig packad. Sara och Leo kom förbi med pizza och sedan blev de Gino, vi har nog skapat en ny tradition där =) Trevlig kväll, Leo sprang runt och busade och vi satt och pratade om allt möjligt. Sen kom de jobbiga, att säga hejdå. Känns dock lite lättare nu när man alltid kan ringa och man kan komma hem på ca 5 timmar. Fårr nog bara inse att jag kommer bo kvar i Sverige men OFTA resa utomlands. Älskar att resa, men behöver ha närmare till vänner och familj, för de är ändå dom som gör livet värt att leva.
Nu är de bara de sista kvar. Imorgon bitti går båten och från imorgon så är man Uppsalabo. Kommer passa mig perfekt. Älskar Uppsala, har varit där så många gånger och man känner sig så nära hemma som man kan göra, dock utan att de är riktigt hemma. Som sagt imorgon bär de av, men först blir de stopp i Sthlm där jag skall träffa Yo =) Ser jag verkligen fram emot, var ju ca 3 månader sen.
Men nu skall jag göra nougatgodis till pappa sen blir de sängen. För av någon dum anledning så går båten redan kl 07.05, huu så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0