En händelserik kväll

Som sagt så blev de utgång i fredags. Har hittills i vinter klarat mig rätt bra och inte ramlat mer än en gång. Men på väg till bussen i fredags när de var kolsvart ute och pratade med Sara så satt jag helt plötsligt där på marken, började skratta och tog mig snabbt upp. Tog mig sen ner till bussen och stog där och väntade. Bussen kom, men höll på att köra förbi mig då han bara hade halvlyse på, men efter att frenetiskt ha viftat med både reflex och armar så fick han tvärbromsa. Fick dock springa ca 100 m. Jippi, tack för den, men lyckades hålla mig på fötterna iaf =)
Kvällen började ju inte riktigt som planerat. Mötte upp Therese och sedan gick vi till BJ.
Skulle sova hos kusin Pontus i hans studentrum, tillsammans med hans bror Linus som var hemma på besök från Irland. Dom hade varit ute men kom hem 1 timme före mig. När Therese lämnade av mig och jag började gå hem till Pontus började jag ringa. Och inget svar, ringde Pontus 5 gånger och Linus 2 gånger och ingen svarade. När jag kom fram till hans port, så var den tack o lov öppen, så upp till hans korridor och ringde på ringklockan till Pontus rum, men ingen reaktion då heller. Tack o lov så var en tjej uppe i korridoren och hörde att jag försökte komma in så hon släppte in mig och jag kunde gå in och äntligen lägga mig o sova. Kan säga att Pontus hade de inte allt för lätt igår. Många pikar blev de. Han hade vaknat vid halv sju och kom på att jag skulle komma. vände sig då ner och såg att jag låg på golvet. Ibland gäller de att ha tur.

Nu är de mindre än 1 vecka till Leo blir 3 år. Helt otroligt och nog för att en liten bebis är otroligt mysigt, men nu när han snart är 3 så går de verkligen att prata med honom. I fredags när jag pratade med Sara fick jag även prata med Leo. Han är så otroligt söt och man saknar ju inte honom och hans mamma lite nej =(

Kommentarer
Postat av: ~Mamma S~

Och vi saknar dig! :)

2009-02-03 @ 17:10:40
URL: http://shea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0