Influensa?

Sitter här och äter massa naturgodis trots att jag inte borde de. Massa godis och ingen träning är en dålig kombination. Hoppas att knäet blir bra så att jag kan börja nästa vecka. Har varit tvungen att avboka alla den här veckan, känns riktigt trist. Och när jag inte kan träna så får jag ingen energi till att studera heller. Sitter här trots att jag har 90 sidor jag borde läsa till seminariet i eftermiddag, men inte. Har ont i hela kroppen, hoppas verkligen att jag inte åker på influensan eller något, har redan varit förkyld 3 gånger den är vintern och jag tycker att de räcker mer än väl.
Nej nu tillbaka till godiset och kanske studierna....puhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0