Bykrog

Kom precis in igen efter bykrogen. Första fredagen i varje månad anordnar en bykrog ute i lyan. Första gången för mig. Jätte trevligt folk och de blev en riktigt trevlig kväll. Började klockan 19 och hade tänkt mig att gå in till 20 för att se på Let´s dance men så blev de inte. Klockan är redan 00.30 och jag är helt slut. Fick ge mig innan dom äldre.

Men lyckades iaf komma vinnande ur de här. Gick ut med 2 cider, kom tillbaka med en öl och tre smirnoff ice. PLus att jag druckit 2 cider och 1 öl. Vet inte hur de gick till, men jag är nöjd=)

Har även druckit cola med bag in box vodka. Helt nytt för mig, vet inte om d eär jag som är efter?!?

Nu blir de snart sängen. Imorgon väntar studier och sen får jag ta igen Let´s dance imorgon kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0