Akuten

Blev en sväng till akuten idag efter seminarierna. Knäet har inte velat bli bättre och de har gått 1½ vecka nu. Och med tanke på att jag inte är skriven i Uppsala så blev de till akuten jag fick vända mig.
Var de snabbaste besöket jag någonsin varit med om på akuten, var ute på 1 timme. Handen som är bortdomnad är tydligen någon nerv som kommit ikläm av en svulnad eller någo liknande. Och sen har jag en blödning i knäet. Så jag fick smärtstillande. När jag sa vilken sort jag fick till mamma, som jobbar inom vården, var hennes reaktion "den är stark". Jaja, får väl se hur glad man är imorgon då ;)

Åkte bussen hem vid 18.40 och när jag sen skulle gå vägen upp till huset på ca 1 km så var de så dimmigt att jag nästan inte såg var kanten var. Lite småläskigt och jag har ingen lust att ramla en gång till. Men jag kom lyckligt hem till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0