50 års firande

Min yngsta moster Inga-maj man Janne fyllde 50 år i december. Men då dom var i Sydafrika då så firade vi ist igår. Dagen började med 2 timmar curling. Blev dock inte en 1 timme för mig, då jag skulle vända mig om, ramlade ner på is och mina knän fick ta smällen. Gjorde riktigt ont, började gråta och fick sedan sitta och se på. Hade svårt att gå hela kvällen och idag är höger knä fullt av blåmärken och vänster är väldigt svullet. Men men, förhoppningsvis är de inte så farligt och de blir bra om någon dag.
Efter curlingen fortsatte vi hem till familjen Tegnér, där Janne fick göra tårta på frusna hallon, vaniljvisp, grädde, choklad och tårtbottnar. Han är ingen hejare på att baka, men den här gången lyckades han faktiskt bra.
Sedan åts de soppa och sedan blev de Sing Star då de var tävling mot den Elvis-utklädda Janne.
Riktigt trevlig kväll blev de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0