Söndagsmiddag

Igår höll vi på i köket. Fick äntligen in skåp och köksbordet. Fick ju en trevlig vattenläcka i början av augusti och de tar sin lilla tid att fixa allt. Men nu börjar de så smått bli klart.
På eftermiddagen kom Sara o Leo hit. Gjorde chokladbollar och sen blev vi ansvariga för att göra "söndagssteken", porterstek. Har aldrig gjort de förr, men jag kan stolt säga att vi var riktigt bra på de.
Sedan bar de av hem till Sara där en inte alltför glad överrraskning väntade... Sedan blev de skräckfilm och grönsaker med dipp. Kan ju erkänna att jag låg nerkrupen i soffan, ibland med en hund bredvid mig och höll för ögonen varje gång de blev läskigt. Skräckfilm = inte min grej, har verkligen inte nerver till de..
Idag blir de lite plugg innan jag skall hämta brorsan vid skolan. Skall fixas middag då vi firar lillebror som fyller 16 imorgon. Faktiskt lite kul att jag inte hittade boende i Oslo tidigare så man fick vara kvar hemma och fira bror och se honom övningsköra för första gången :)
Men Oslo blir de, åker den 10:e november. Bra planering, den 22:a skall jag till London, är nog jätte många som vill anställa mig då, haha. Och så vill jag ju vara ledig över jul. Gäller att hitta något som har stängt över jul, hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0