Oslo till Sandefjord och tillbaka

Jajamensan idag var de jobb igen.
11.30 var jag vid Solli plass och efter en snabb genomgång så bar de av på road trip till Ica Stormarknad Sandefjord.
Där stog jag demo tillsammans med en tjej till för Chiquita Mini banan. Jätte söta och goda. Var inte så mycket folk, så de var många timmar att gå bort, men till slut var de dags att åka hem igen. Och tro de eller ej, men de var jag som körde alla 118 km från Sandefjord till Oslo. Blev lite körskola stuk på vägen hem då jag ju faktiskt aldrig kört på stor motorväg. Men med tanke på att jag gillar att köra fort, så passar de mig utmärkt =)



Jobbiga val är inget annat än rent jobbiga. Men gud så skönt de känns när man har bestämt sig och de känns så rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0