Hepp

Klockan ringde redan 7.15 i morse, lite tidigt för mig så låg kvar så länge jag kunde, till 7.55
Sedan bar de av in till Oslo S där jag mötte upp Svenja.
Sedan ägnade vi cirka 5 timmar till att gå runt och se Oslo. Ingen stor stad precis så så mycket mer tid än de behövs inte.
Nu har vi ätit mat och sett film och vi är båda väldigt trötta.
Blev även "påhoppad" på stan av en försäljare som blev glad över att jag var från Gotland och skackade glatt min hand. När hon sedan fick reda på att jag är arbetslös så lovade hon att prata med sin chef och be honom ringa mig då dom skall nyanställa på företaget. Hepp, så de kan gå. Hoppas på de bästa då.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0