Föredrag

Igår var jag inne i stan och höll ett kort "föredrag" angående att flytta till Norge. Jag som avsjyr att prata inför folk, men de var faktiskt både lärorikt och rätt kul. Var väl runt en 20-25 personer.
Sen blev de några kortare äranden på stan innan de bar av hem till studierna. Önskar nästan att de tar slut snart, haha... Men har ju valt de själv och fler kurser blir de till våren också :)
Sara var förbi en stund idag när hon hade ledigt från jobbet. Fikade och pratade en stund. Blir dock mer på fredag då det blir film, smörgåstårta, kladdkaka och massa annat gott, är kanske sista gången innan jag åker :(
Sen kommer jag sitta helt ensam i Oslo, jippi... Fast skall ta och ta tag i träningen då och komma igång på riktigt. Och sen tar ju studierna sin lilla tid också, nej är väl lika bra att gå tillbaka till böckerna på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0