Våffeldagen

Våffeldagen igår blev man påmind om på jobbet. Hade jag helt glömt bort på något konstigt sätt.
Så direkt från jobbet till affären och köpa pulver till våfflor och grädde o sylt. Sen hem och snabbt inse att de inte var ett våffeljärn som stog där längst in i skåpet, utan en smörgåsgrill. Snabbt får man bara inse att de inte bli några våfflor:(
Men sen tog de en snabb vändning och helt plötsligt slutade en kväll då jag skulle gå och lägga mig tidigt pga sömnbrist, till att Johan o jag hyrde en film och sedan åkte och köpte ettt våffeljärn på Maxi innan vi åkte hem och lagade våfflor och såg på Råttatouille. Riktig bra film och nöjd var jag över våfflorna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0