Överraskningen gick hem

Då var man i Oslo igen. Men bara på besök den här gången. Hade ju planerat en liten överraskning tillsammans med Julia. Hon var den enda som visste att jag skulle komma. Hade fixat träff med Josefin på torsdag kvällen när jag kom. Hon blev glad och hade ingen aning om att jag skulle komma.
Igår var jag förbi gamla jobbet och snacka om förvånade blickar. Ann Kristin blev glad och gick och log mot mig hela tiden. Axel sa "jag trodde vi blivit kvitt dig", haha.. Fast sen kom han fram och gav mig en kram. Emma blev så chockad. Jissus, hon stutsade i stolen. Riktigt kul att komma igåt då de var hennes sista dag. På måndag bär de av hem till Norrland igen.
Sedan var man förbi kussen på jobbet. Också hon förvånad. Riktigt kul de här med överraskningar.
Och sen på kvällen blev man en suprise gäst på Julias vinkväll. Matte, Ela och Sofia visste ju inte heller att jag skulle komma. Var inte riktigt säker på att Julia skulle lyckas hålla masken hela vägen, men hon har vart kempe duktig.
Idag blir de shopping med Julia och sedan bio med en väldigt söt gutt.
Nej, nu ner och äta frukost hos Josefin. Hon jobbar idag, hihi.. Inte avundsjuk över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0