Gå av sig sin ilska

Att man ibland kan känna sig så enormt trött på omvärlden. Egentligen är de ingen som gjort något fel utan man är helt enkelt bara trött på allt som händer runt omkring sig. Känslorna är i gungning och man vet inte riktigt vad folk vill. Herregud , ingen har ävl någonsin sagt att livet ska vara lätt. Och vad har jag att klaga på egentligen? Ingenting, men ändå så är jag så trött på allt. Vet inte vad jag ska göra längre... Plötsligt känns allt så hopplöst.

Men vad hjälper då? Jo en promenad. Och promenad blev de. Vet inte om problemet löst sig, men känns iaf bättre för stunden. Finns inget som slår en lång promenad, med solsken och mp3. Då skulle jag kunna gå hur länge som helst, utan att någon kan stoppa mig. Kanske den känslan jag ska ha. Att ingen kan stoppa mig från att göra de jag vill.

Kommentarer
Postat av: Linn

Långpromenader är det bästa botemedlet mot allt! ( förutom en stukad fot kanske :/) :P
Jag går alltid en promenad såfort jag känner att nåt börjar irritera mig eller så. Det är så fantastiskt skönt att få va för sig själv en stund och bara gå! :)
Hoppas vi ses snart! :) Det va ju ett tag sen sist nu :(
Ta hand om dig!! Kram Linn (Kristians linn alltså :P)

2008-03-19 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0