Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sara att skriva sju sanningar om mig själv...

1♦ Jag är lat. Får jag välja mellan en tur till gymmet eller soffan är svaret självklart.

2♦ Jag har svårt att ta motgångar.

3♦ När jag mår dåligt ska alla veta de och tycka synd om mig. Smått patetiskt, jag vet

4♦ Jag är riktigt dålig tränad. "Men jag lovar jag ska börja träna nu", hur många gånger har man inte kört den?!

5♦  Jag snålar/slösar. Kommer ett tillfälligt uppsving i ekonomin, då jäklar kan jag spendera...

6♦ Jag är är rädd för att ta kontakt med nya männikor, men jag gör de ändå

7♦ Något jag väldigt gärna vill just nu är att hitta någon att tycka om och som tycker om mig.

Nu utmanar jag följande: Sofia, Daniela, Julia, Sofie, Moa, Boel och Josefin.


  • Länka till den som utmanat dig.
  • Berätta sju sanningar om dig själv.
  • Utmana sju personer.
  • Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0