Summering av Oslo

De har nu gått fem månader sedan jag flyttade till Oslo och nu har jag återvänt till Gotland. Under mina fyra månader i Oslo har jag hunnit med mycket. Första tiden var bland de tuffaste jag någonsin har gjort. Men tiden har gjort mig stark och i slutändan är jag glad att jag gjorde de.

Första tre veckorna var väldigt ensamma, men sedan fick jag besök av Julia och då började de hända grejer, haha.
Vi lyckades med konststycket att bli bjudna på middag av ett engelskt oljebolag.... Hade de hänt på Gotland?! Aldrig...

Jag lyckades gå på pub direkt efter jobbet, vilket resulterade i gympaskor på krogen... hmm..

Har även lyckats med en arbetsskada. Men hallå, hur lätt är de inte att missa lite och träffa tummen istället?

Har även varit på Oslo's svar på Sea Side, Mosquito, blev dock positivt överraskad... Men kom igen, jag skulle inte gå dit igen...

Jag har druckit cosmopolitan som blivit skackade i en termos. Vadå, har man inget bättre alternativ när de blir lite miss i kommunikationen, så varför inte?!

Jag har lyckats skämma ut mig inför en känd svensk artist... Didn't see that coming

Så otroligt mycket har jag fått vara med om och jag inte någonstans att jag åkte. De är något som jag kommer ha med mig hela livet.

Citat från lägenheten:
Helge " Fucked up". Har aldrig hört någon använda de uttrycken så ofta, haha
Adrien "Thingee" Ja, vet man inte vad de heter så får man väl komma på ett ord för alla ord man inte kommer ihåg
Pierlo "Takk så mykke" Men en tillgjord röst han anser låta som svenska tjejer..
Angelique "No problem" Vilka problem man än kommer med, så löser do msig alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0