Inte längre helt arbetslös:D

Som jag har längtat på denna dag. Helt sjukt hur rastlös man kan bli. Nog för att de bara handlar om en dag i veckan, men de är en början. Och kul att do mvill ha tillbaka mig, är ju 3 år sedan jag jobbade där och så ringer chefen och undrar om man är intressrad av jobb! Så ikväll bli de väl att små fira i min ensamhet. Man är ju sjuk så inte allt för mycket energi. Har iaf fått penicillin så man ska väl snart bli bra. Kul att man var trött och så får man medicin som gör att man blir trött och illamående, jippi.. Jaja, ska väl försöka orka packa också för imorgon bär de av till Oskarshamn.


Kommentarer
Postat av: S

Oj, grattis! Vad är det för jobb då?

2008-02-01 @ 19:15:49
URL: http://absolutthomsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0