Oskarshamn

Efter en lite gungig resa så var man framme i Oskarshamn. Igår var Sara, Leo och jag och såg på Saras barndomshus i Plittorp. Jättefint var de och kul att bli guidad. Sedan var de dags att ta släktfoto med fem generationer. Och mäster fotograf blev man allt:D
Sedan blev de pizza på kvällen och sen var de dags att säga hejdå till Leo, Saras mamma och Saras mormor, för de var dags för dom att åka tillbaka till Gotland. På kvällen var jag och Sara och såg på hockey, Oskarshamn IK - Björklöven. Blev dock tyvärr förlust för Oskarshamn..
Sedan blev de att åka till affären och köpa lite snacks (Brämhultsjuice, vindruvor och glass) och sedan bar de av hem för att se på film. Tre stycken hann vi med trots att de två sista inte riktigt var min smak (skräckisar, huh)..
Idag har vi varit på Ikea, bev dock inte så mycket shoppat då en del saker var slut, andra var förstörda, andra fel storlek.. Men men, lite nytt blev de iaf. Men sen blir de att släpa då vi inte ska ha med oss bilen hem.
Ikväll blir de fest, men dock en nykter en för mig då jag har halva min penicillinkur kvar:( Men hoppas att de blir kul ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0