Hemma igen

Då var man tillbaka på ön igen. Haft en trevlig helg. I lördags vart de utgång. Var lite segt i början men de blev bättre. Dock har man ju gått och blivit lite sjuk så man orkade inte riktigt hänga med hela kvällen:(
Igår bar de av hemåt igen med tåg, som denna gången var försenat 53 minuter. Då gäller de att man reser med lite marginal (självklart gjorde vi de:), man börjar ju bli rätt bra på att åka tåg och buss). Sedan var de bara en båtfärd kvar innan man var tillbaka på ön. Träffade Kristian på båten som livade upp stämningen lite.
Väl i hamn fick man testa att köra högerstyrd bil för första gången. Vet inte vem som var mest nervös, jag eller passageraren ;) haha... nej men de var rätt lugnt, klarade ju t o m att växla där på slutet. Inte lätt när man ska tänka sådär tvärtom liksom...

Idag har jag tvättat lite och sen ringde farmor och sa att maten var klar så nu har man vart och blivit fodrad. Hon är för snäll.
Mamma och pappa har nu bestämt sig. På torsdag morgon åker dom tillsammans med lillebror till Barcelona, medans jag blir kvar här hemma ensam. Jaja, får väl ta och tvinga dit någon en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt att du har en blogg! :) Jag hittade den nu bland Kristians favoriter :P

Skulle bara höra om du vågade låna bilen igen?? ;P

Ha det braa. Kram kram

2008-02-28 @ 09:05:52
Postat av: Den högerstyrde ägarens son...

Jaha ja..inget nämnt om mig på resan ser jag...phuu.! Tack på den!
Passageraren var nervös men jävligt *trött* så lugnet infann sig för vid nervositet hade nog föraren lyckats med bedriften att träffa ex. antal andra vägar...(trottoarkanter, lycktsolpar, etc..)
Haha! skämnt på den!
Snart e det dax för en favorit i repris!..Sm-slutspel snart ju!
för du ska väl me?
ha de

2008-03-09 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0