Presents, presents, presents =)

Fick en lapp igår om att jag hade ett paket att hämta ut. 3,5 kg?! Vad kan de vara. Var och hämtade ut paketet idag.
Mina föräldrar som har skickat hemifrån =) Stackarna, la ut pengar på de dagen innan jag ringde och bad dom komma och hämta mig. Jaja, får tänka positivt. Jag älskar att få post, så de passar ju utmärkt.
På  specificering av innehål stod de "Christmas presents". Öppnade paketet full av förväntan. Eller försökte iaf, vem kunde ana att man tvungen att vara nästan ingenjör för att kunna öppna de. Men till slut så....
Den var full med godis, dippulver, buljong, en julnalle =), nötter, te, tekula, solrosfrön, vitchoklad, en påse jag undrar hur tusan dom fick tag i :S och i botten en chokladkalender =D Har man inte fantastiska föräldrar? Tack så jätte mycket, älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0