På god väg att bli torris

Igår var de årliga utgången på juldagen. Kvällen började med, vet inte om man kan kalla de förfest, men något liknande med mina kusiner. Sedan bar de av in till stan och efter många vändor hamnade man på Hamnplan 5. Inte mitt favorit ställe så kvällen för min del var inge vidare. Så 170 kronor fattigare och inga minnen rikare. Men sånt är livet.
Bröjar inse att jag håller på att förvandlas till en torris. Inge vidare när man bara är 20 år gammal. Får försöka ändra på det, men först ska här vilas. Se där, sprack redan innan jag hann börja, suck. Är dock inte synd om mig, har mig själv att skylla. Måste tusan bli lite mer social och se lite mer positivt på livet. Är dock inte de lättaste, men jag skall allt försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0