Munkkällaren

Blev utgång igår med Helena, som jag jobbade med i somras, och hennes syster. Var först inne hos Kristian och Linn, fick en drink och hjälpte till med deras pussel som dom fick i julklapp. Har faktiskt glömt hur kul de kan vara att lägga pussel.
Sedan gick jag hem till Helena och sedan hade vi turen att mamma o pappa kunde köra ner oss till munken innan dom åkte hem. Ibland har man tur =) Dansade, drack goda drinkar och träffade som vanligt pappas arbetskamrater. Sedan blev de en lång promenad hem och jag hade riktigt ont i fötterna kan jag säga.
Nu sitter jag hemma igen och tar de lugnt. Proppmätt då jag precis åt rester från gårdagens Janssons frestelse som jag o pappa gjorde.
Nu skall här planeras inför nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0