Kvällen, morgondagen och framtiden

Ikväll var jag inne och hälsade på farmor och åt mat innan jag begav mig till Make Up Store som hade klubbkväll. Fick en liten fin julklapp, tack för de =), och kollade runt lite. Tycker verkligen om deras produkter och de är de enda sminkmärket som jag använder. Riktigt nöjd med alla deras produkter.

Kollade lite på deltidsjobb i Uppsala idag. Ser ut som om de är där man kommer hamna i vår. Ser vi fram emot. Kusinerna lovar röj så de kan inte bli annat än bra.

Imorgon blir de upp tidigt då jag skall bege mig till Eksta för att se på Leo's luciatåg på dagis. Kommer säkert sitta och böla men lär ju ha sällskap av Sara så de skall nog lösa sig =) Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0