Agressiva Hanna..?!? Jajamensan

Jag har mina tillfällen precis som alla andra.
Mina föräldrar var ju som sagt och hämtade mig i Oslo i lördags. I Oslo är de mycket snö och halv, tväremot hur de ser ut på lilla ön. SÅ när vi skulle åka, fick bilen inte fästa då de var en minimal uppförsbacke. JAg och mamma går ut och knuffar på, via lägger krus under däcken och till slut efter säkert 15 minuters kämpande så får bilen fäste och då hoppas jag o mamma in och sen är de en smal väg man skall ut på. Då kommer de en bil och möter oss. DE är alltså cirka 40 meter där bara en bil kan köra och vi har kommit en bit in och då kommer den andra bilen körandes och ställer sig i vägen, trots att han borde ha flyttat på sig då vi redan var på väg ut. Snäll som pappa är så backar han tillbaka, dock inte till samma ställe där vi stog fast och släpper förbi drummeln i bilen. Och gissa vad som händer när vi skall iväg igen. Jo, bilen står fast igen. Pappa förösker, men bilen rör sig inte. Arg som ett bi säger jag till pappa att stå still och jag gå ut ur bilen rundar obilen och går fram till bilen som ställde sig ivägen för oss så vi blev tvugna att backa. När föraren ser att jag kommer öppnar han dörren och de ångrar han nog bittert. SÄger till honom att han får faktiskt ta och gå ur bilen och hjälpa mig att knuffa på vår bil då vi kämpat i 15 minuter för att komma upp för att de är så halt innan han kom och ställde sig ivägen. HAn säger, dum som han är, att ni kan ju backa lite längre bak och visade på där han stog. Pekar då ner på vägen där han står och visar på de två ställen, som han står precis emellan, där vi har grusat och säger att de var här vi stog fast och du får fan hjälpa till. Han går då fram till bilen och tar en arm till hjälp bara för att knuffa på bilen samtidigt som de enda han kunde säga var, men hur skulle jag veta de?`Ja men hallå, vi var redan på väg ut när du kom och stoppade oss och du borde ha släppt fram oss för vi körde ju redan. MEn idiot som han var så fortsatte han med sitt hur skulle jag veta de. Idiot och de fick han veta också, för jag var både aggresiv och inte speciellt trevlig, men de hade han gjort sig förtjänt av. Men vi fick iaf snabbt loss bilen och han pös så snart han kunde. Fega jäkel som blir rädd för lilla mig. MEn men, nu har man fått ur lite aggresivitet iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0