Middag

Blev glatt överraskad idag när jag kom hem och Pierlo ringde och sa att han skulle lagar mat till Lisa och undrade om jag också ville ha. Hade bestämt med Julia att vi skulle äta mat hos mig, men de slöt med att Pierlo lagade mat till oss alla. Blev kylling med kantarellsås och färsk pasta, serverat med mozarella gratinerad aubergine. Till efterrätt fick vi ananas, mango och vindruvor med lime och smält toblerone. Enormt gott! Julia coh jag ska försöka återgällda middagen någon kväll. Får väl se hur de går.
Annars rullar allt på. Jag och Pierlo försöker bli mångkulturella. Ska försöka lära oss så att vi kan prata svenska, norska, gotländska, engelska och franska. Gud man blir så snurrig ibland, vet inte vilket språk man ska använda. Som när Julia pratade i telefon med sin mamma och skulle fråga mig något och började på engelska. Men de 'r bra, lär sig hur mycket som helst.
Imorgon kväll blir de upp på Radisson taket. Får väl se hur de går.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Hanna! Är allt bra med dig?
Jag saknar redan Oslo, vi söker boende för fullt här hemifrån, så vi kommer så fort vi fått tag på något!
Hoppas du får det bra ihelgen när du är på ön och krama om Julia från mig nästa gång du träffar henne.
Ta hand om dig! Kram Sofia

2007-09-25 @ 21:40:25
URL: http://worldofsoso.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Hanna!
Hur går det med jobbandet i Norge? Hörde att Julia också kommit upp. Hur länge hade du tänkt stanna. Här nere e det som vanligt =) Men den har blivit ordning på lagret på konsum! :P De du! Ha det toppen!
Kram Malin

2007-09-25 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0