IKEA

Ikväll efter jobbet så tog jag bussen ut till Ikea och mötte Lisa. Köpte en hylla, någar galgar, tallrikar och glas, (då dom andra i lägenheten inte är så hygieniska). Så kul att handla på Ikea, brukar ju tyvärr bli så sabla dyrt, men klarade mig rätt bra den här gången faktiskt. Rätt stolt över mig själv. nu var ju iof hälften av allt jag ville ha slut, så kan ju bero på de. Men de låtsas jag inte om och är lite stolt iaf. 
Idag var första morgonen som jag gick till jobbet. Jätte skönt, en promenad på 30-35 minuter, affären ligger 3,5 km bort. Men så skönt att gå på morgonen, trots att man måste gå upp strax efter kl. 6. Men skulle jag ta bussen, så skiljer de sig bara 10 minuter så de är definitivt värt de. 

Har pratat en massa med föräldrarna och de ser ut som man får besök av brodern i mitten av oktober! Ska bli kul, med vi träffas ju innan då jag pker hem sista helgen i september och hälsar på. Bara så ni vet så är de fest på lördagen, hör av er om ni vill hänga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0