De trodde jag aldrig

Ja nu var de gjort och nu finns de ingen återvändo. Var himla läskigt och de är något som jag aldrig har gjort förut, men jag är så enormt lättad nu. Idag så sa jag upp mig från mitt jobb! Känns så otroligt bra och känns så skönt att få flytta igen. Så från och  med den 21 december är Gotland inget tryggt ställe längre, haha:D
Ska bli så skönt att få komma tillbaka och vara nära dom som betyder något.
Snart snart, ska jag äntligen få komma hem igen.

Ikväll så var jag och Julia på Ikea och skaffade gratis socker, hahaha!!! Så de är bara att åka dit om ni behöver socker, hett tips. Skulle bara vara med som sällskap, men de resulterade i att min nota belv dyrare än Julias. Men men, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0