Då var man påväg hem

Var en konstig dag på jobbet. Har verkligen sett fram emot att åka och nu är de bara några timmar kvar innan bussen. Hoppas verkligen på en trevlig helg och att man får träffa alla vännerna.
Har nu packar allt, lite i sista sekund. Har ingen aning om jag har fått med mig allt men de är väl så de ska va.
Vart en jobbig dag, då mamma opererades i eftermiddags. Men jag har pratat med henne ikväll. Hon ringde en halvtimme efter att hon vaknat. Var lite små nervös hela dagen trots att de bara var en liten operation och förhoppningsvis så får hon åka hem ikväll.
Men men, nu ska jag betala några räkningar och sen bär de av hemåt. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bli roligt att få träffa dig vännen, var allt för länge sen!

2007-09-27 @ 21:17:35
URL: http://shea.blogg.se
Postat av: Daniela

heeej! antar att du kommer med båten i eftermiddag? måste kännas skönt att komma hem! men själv känner jag att jag längtar bort:P puss

2007-09-28 @ 10:32:11
URL: http://danielaland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0