Bokade o klara

Nu har jag fixat klart en massa bokningar på resor under hösten.
1. 27-30 sep åker jag hem till Gotland. Då blir de att träffa farmor, familjen, vännerna (fått många önskemål om fest så vi får väl planera något :D) och sen blir de att se fotboll:)
2. Den 6 oktober blir de att åka och se Takida i Skövde med Josefin Anrog. Då blir de Stoffe & Yo på vift igen:D Så passa er, ingen är i säkerhet, haha:P
3. Mellan den 19:onde och den 22:a oktober kommer lillebror och hälsar på i storstaden. Ska bli kul att bara umgås vi två, hände rju inte så ofta tyvärr. Får komma på något kul att göra.... Hmmm, några förslag?!
4. Och nu är de äntligen klart, Sara o Leo kommer hit den 21 oktober (ja, jag vet det krockar. inte mitt fel att huvudet inte alltid är med) och sen åker vi tillsammans tilbaka till ön. Fredagen den 26 oktober anländer vi och på lördage nska man dumförklaras (har ju av någon anledning bestämt mig för att göra högskoleprovet). Vem betalar egentligen 350 kr för de...?!

Ja, de var väl de då... Känner jag mig rätt, kommer jag nog att försöka resa något mer också... Men vi får se... Är de någon mer som vill komma och hälsa på så hör gärna av er. Har har ni ju datumen då jag är upptagen så de inte lbir fler dubbelbokningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0