Tillbaka

Ja då var man tillbaka i Oslo igen då. Blandade känslor. Vill så gäran vara på Gotland, men är bara att kämpa på. Är inte så länge kvar och snart får man ju en massa besök.
Hade jätte trevligt på Gotland, trots att de blev ett himla farande och väldigt lite sömn, men de får man ta.
Hade en jätte trevlig fredag kväll vännen, hoppas vi kan göra om de snart igen. Och hoppas du kan komma hit och hälsa på också, skulle vara jätte kul.
Sara, var jätte kul att få träffa dig och lillen igen och nu dröjer de inte länge förrän ni kommer hit:D Han hade ju inte glömt bort mig helt iaf.
Sofie, vem äger på dansgolvet om inte vi, haha och fina på bild blir vi också;)

Kul att får träffa farmor och se att hon mår lite bättre nu iaf.
Och familjen, trots att de inte blev så mycket tid för allt mitt farande, så var de kul att se er och skönt att de gick bra för mamma med operationen. Lovar att de blir mer tid med er nästa gång. Nu är de ju mindre än 3 veckor till brorsan kommer och hälsar på. Får se vad vi kan ta och hitta på.

Kom tillbaka till Oslo igår morse vid 6 och sen var de hem och lämna packningen och sova en snabbis och sen iväg och jobba. Kvällen spenderade jag med Charlotte som var på besök hos Julia. Visade mitt rum för henne och sedan blev de en snabb fika på Julias jobb innan Charlotte tog taxi till busstationen. Hoppas att du hittade fram vännen!

Nej nu ska jag fixa lite på mitt rum och snart kommer Julia och vi ska laga mat.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: kimJ

fin blogg!! Kram KimJ

2007-10-02 @ 17:28:23
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0