Salsafestival

Igår var de meningen att jag och Julia skulle möta upp Pierlo på en engelskpub för att se rugby. Julia kom hem till mig och vid hade en liten "förfest" och invigde Addes shotglas som jag fick med mig. Tack Adde! 
Vi kom iväg "lite" sent och missade mer än första halvlek.  När vi kom fram till puben var de fullt och vi kom inte in. Vi kunde dock följa matchen med uppdateringar från vakten. Tyvärr så förlorade Frankrike:( och när Pierlo kom ut var han lite nere, stackarn, de var ju så nära.
Efter detta följde vi med Angelique på salsafestival. Det var rätt kul, dock var både jag och Julia enormt trötta och vi gick hem kl. 1.


Idag blir de att gå på visning åt Josefin, får hoppas att de går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0