Gotland igen



Ja nu är man tillbaka på ön igen, efter ännu en lång resa. Leo var jätte duktig hela vägen, klagade mer själv emellanåt.
 Julia tar igen sig på båten hem

Kom hem med båten idag vid kvart över två. Pappa och jag var och fixade lite ärenden, hämtade bland annat ut balbilder hos fotografen, blev jätte fina. Sedan bar de av hem. Men de blev inte stor stund hemma då de blev en sväng in till akuten, för att jag hade problem med ena örat. Men, de är ju lika bra att ta allt på en gång... Eller?!
Har blivit en hel del den här veckan. Är så glad att Sara och Leo har varit hos mig och stöttat mig. Hade varit så mycket jobbigare utan ditt stöd vännen.
Ja veckan gick ju inte precis som planerat. En kass start och sen fortsatte de bara....

Förstår inte hur du kan vara så enormt .... jag hittar inte ens ord för att beskriva vad jag känner. Vem kan ge upp en sån otrolig underbar liten kille?! Förstår inte vad du tänker med och försök inte att komma och reparera allt senare. Dom betyder allt för mig och du kommer inte få skada dem så länge jag lever..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde man skulle få se dig ute ikväll...:(

2007-10-28 @ 02:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0