Godingar från Gotlandsresan...

Hampus "Eftersom jag är kung får jag två röster och eftersom du är vice får du en extra" Men hallå, blir de inte lika många eller?!

Charlotte och Sara sitter och diskuterar angående att om barn går före dom börjar krypa så är de något fel med deras inlärning eller något och Charlotte sa att hon gjorde de men hon klarade sig bra ändå. Och då kom min enormt smarta kommentar: "Men Julia då måste du ju ha börjat springa på direkten". Jag vet jag är snäll:P

I lördags skrev man först högskoleprovet. Funderar på att kolla på svaren på internet... Eller kan jag hålla mig i fyra veckor?!?
Sedan bar de av till Hemse för att se på hockey då A-laget spelade. Sedan åt vi pizza och jag hann även med att tappa min plånbok med 1000 kr i. Tack snälla Thomas för att du hittade den!
Stressad sedan vidare till stan och där blev de Borgen och Pumpbolaget. Så enormt kul, vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniela

ja, verkligen - vilken kväll:)

2007-10-30 @ 12:15:44
URL: http://danielaland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0