Allt förändras

Vem kunde veta att allt kunde förändras så fort?
För bara sex månader, precis innan studenten ville jag inget annat än att komma från ön, åka ut och se världen och arbeta, kanske läsa några små kurser, men inte börja plugga på universitet på flera år. Så, så blev de, jobbade hela sommaren och sen bar de av till Oslo. Men efter en månad hade jag fått nog och jag sa upp både lägenhet och jobb och ska nu flytta tillbaka till Gotland igen. Och vill ni veta något som är ännu konstigare?! Jag funderar på att börja plugga igen nästa höst.
Att komma hemifrån ett tag får en att öppna ögonen. Men de gör också saker väldigt komplicerade. Man försöker vara stark och klara av allt. Jag fixade de inte den här gången, men vågade iaf försöka och även erkänna att de inte var min sak. Jag hoppas att alla kan förstå, trots att jag tror att de är svårt om man inte avrit i den här situationen själv. Att allt kan förändras så fort gör en väldigt förvirrad och jag vet inte alls vad jag vill eller bad jag känner längre. Men jag hoppas att jag en dag kommer göra de och jag gör mina val av min egen vilja, för att de är vad JAG vill göra och inget annat.

De är kanske sant som dom säger. Man förstår inte vad man har förrän man har förlorat de.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du har ju inte förlorat något gumman, för inget har förändats här hemma. O snart kommer jag o lillskiten gumman! Skickade tatueringen igår, har du fått den? ringer imorgon kväll, har fullt upp varje kväll så hinner intre vara inne på msn så mycket, bara
en massa jobb. vi hörs imorgon! puss till dig vännen

2007-10-16 @ 09:44:08
URL: http://shea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0