Massa besök, kan man aldrig få vara ensam ;)

Nu har man vart tillbaka i tre dagar, tiden rullar vidare. Är nu bara 5 veckor kvar till jag flyttar tillbaka.
I måndags var jag hos Josefin och fick tårta:D Fick även smaka på hennes egenpåhittade drink, var faktiskt rätt god.
Igår var Julia här och vi lagade äkta svensk mat, köttbullar med potatismos, lingonsylt, ärtor och gräddsås:P Riktigt smarrig kan jag säga.
Idag fick jag besök av Josefin, och vi fixade lite julstämning med julmusik och Blossa glögg:) Längtar verkligen till julen nu!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Var glad att du inte är ensam. Finns tillräckligt med ensamma människor.Puss och kram från smisskröken, vi kommer snart och hälsar på.Om vi
nu får lov att störa

2007-11-22 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0