Klippning

Ikväll var Emma från jobbet här och såg på lägenheten, smakade min något misslyckade chessecake och klippte mitt hår. Och trots vad hon själv tyckte så blev de fint.
 Så här ledsen var jag innan, ;)  Den galna frisören, haha..
 SÅ här nöjde blv jag med resultatet, och den som påstår att de inte är någon skillnad, hmm..
Idag blev de bestämt, på fredag åker jag till Uppsala. Ska festa med kusinerna, shoppa lite och så träffa Moa som pluggar där nu. Ska bli skönt att komma iväg en helg. Sen rullar de på med personalfest, föräldrabesök, avskedsmiddagar och snart så är de dags att flytta hem igen. Eller hem och hem, till ön men inte till föräldrarna. Ska bli så skönt att bo helt ensamn... Och får väl se hur de blir med maten vännen. Jag tar mån & ons, du tar tis och tors och så får vi väl se om de blir rester eller gemensam mat på fredagen, haha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Blev jättefint ju :) Slår en pling sen i helgen då du är i Svealand!

2007-11-15 @ 19:29:43
URL: http://shea.blogg.se
Postat av: m.

fiiint :)

2007-11-15 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0