Myskväll

Idag efter jobbet gick jag och Josefin och köpte glass och sedan bar de av hem till Julia. Jo, glass är dyrt, men ska man lyxa till de med kvällsfika så är de lika bra att ta i. 1 liter glass för 40 nok, alltså ungefär 46,5 sek. Jaja, gd var den iaf. Blev en massa prat, men sen snabbt hem och i säng då både jag och Josefin börjar tidigt. Julia har ju dock sovmorgon då hon itne börjar förrens vid 10. Då har man själv hunnit jobba några timmar redan.
Annars har de inte hänt så mycket. Förkylningen vägrar ge sig, så med ltie otur bär de snart av till läkaren. Undra om förkylning kan klassas som arbetsskada?! Hmm... (kom ihåg vännen, jag är faktiskt blond) Jo de undanflykten har man ju kört med, men nix den här gången gick de inte, Svaret man fick va "jag har hört att blondiner inte är dummare än andra idioter". Tack för den du, men jag lovar de kommer tillbaka ;P

Nej nu är de vekrligen dags att sova!


Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en mysig kväll, hälsningar BabbelDrottning! =)

2007-12-04 @ 21:55:03
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0