Frukost

Imorse vaknade man av att Josefin kom in i mitt rum och gav mig frukost. Æven om de nu visade sig att den inte længre var ætbar (ris à la Malta från søndagen) så var de iaf en fin gest. Och sen såg vi på julkalendern innan jag fick skynda till jobbet.
SItter nu på jobbet, næst sista dagen, kænns lite konstigt. Efter jobbet blir de snabb shoppingtur med Josefin och i panik hitta de sista julegaverna. Och ikvæll blir de besøk av Julia og Thomas.
Imorgon jobbar jag min sista dag och Julia sista innan juleferie og de ska firas med utgång! Og sen blir de till og packa og fixa allt infør flytten. Mycket att gøra nu på kort tid, men de ær så de ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0