Då var helgen över...

Och den har gått snabbt. Föräldrarna har ju vart på besök och nu är rummet nästan helt tomt. Helt sjukt vad me saker jag hade, men nu är dom snart på väg tillbaka till Gotland.

Idag tog vi med Josefin och åkte upp till Holmenkollen. Jätte fint där nu och de var faktiskt snö:D Grymt nöjd, de har jag väntat på.
 Så här nära kom vi backhopparen, hehe
  
  Jätte söt baby som började åka skidor när han var 9 månader!! Helt otroligt!
 

Sedan träffade vi kusinen på stan och tog en fika.
 Julgran och  skridskobana vid Karl Johan

Hemma i lägenheten fick jag smaka på pappas goda kok konst. Riktigt duktig är han ska ni veta. Och sen var de att säga halvt hejdå till mamma och pappa. Dom kommer ju förbi imorgon innan dom åker och får se mig i den enormt snygga arbetsskjortan... hmm...
Sedan blev de lite prat med Josefin och nu känns lite bättre, men dock inte helt bra. Ska väl lösa sig någongång, men hemskt vad de kan ta tid och många besvikelser har  de blivit på vägen...

Helgens största besvikelse: jag fick inte köra bilen i Oslo... Ska nog lyckas övertala Pierlo att få köra hans högerstyrda bil.

Helgen har bjudit på många godheter. Mamma och pappa hade som sagt med sig en jätte fin adventskalender:), julmust, julskinka, lussebullar och massa annat gott så nu ska man kunna leva gott ända fram till jul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0