Back on Gotland

Ja då var man tillbaka, men den här gången blir de för en längre tid:)
Igår var en lång och jobbig dag som började redan klockan 8 på morgonen. I hela 15 timmar släppade jag på min packning som bestod av 6 väskor(en rullväska, en bag, en datorväska, en ryggsäck, handväska och en axelremsväska). Okej de var mycket, men kom ihåg jag flyttade faktiskt hem. Skojja om man fick många konstiga blickar, hehe...
Öppnade Julias julklapp i förväg, som jag faktiskt fick lov till. Tack vännen, var verkligen helt perfekt! Julia hade fyllt en hel bok men upplevelser som vi har varit med om i Oslo. Kommer alltid att ha den som ett minne på allt som vi har lyckats med och de har ju blivit en del. Fällde några tårar när jag läste den första sidan. Har verkligen varit 4 månader fulla av upplevelser och det är verkligen något som jag aldrig kommer glömma.
Fick ju en julegåve av Emma också, väldigt symbolisk sådan ;P Lovar att höra av mig när den har tagit slut, hehe
Men nu väntar julgrannsprydning, julgodisbakning och julegåvsinslagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0