Lägenhet!!!

Äntligen börjar problemen att lösa sig! Idag så fick jag tag i ett stort rum i en lägenhet som blir min och Julias bostad fram till nyår. Helt perfekt. Nyrenoverat, jätte fint stort, helmöblerat, sentralt vid Bogstadveien (shoppinggata mitt i Oslo) och billig hyra. Hur perfekt som helst. Så nu är de bara att komma Julia, nu har vi tak över huvudet!

Känns så skönt och vi har gott om rum så de är bara att komma och hälsa på. Jag har ju min extra säng, så allt är klart.
Har dessutom sett till idag att jag får ledig en dag så jag kan åka hem och hälsa på alla! Ser jag verkligen fram emot. Så då blir de fest!:) Hoppas verkligen att jag hinner träffa alla. Så hör av er om ni vill träffas, nu har ni chansen att slippa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0