Kompis till Oslo:)

Jag som har vart så ensam här. Men nu blir de ändring på de! Julia har bestämt sig för att göra mig sällskap i Oslo fram tills december. Ska bli så kul att du kommer vännen! Vi kommer få så sjukt kul!

Sen sist har de inte hänt så mycket. Jobbar en massa, mycket man ska lära sig i början, men de är kul. För er som inte visste de så jobbar jag på Nye Gastro delikatesse & minimarked. Faktiskt jätte trevligt ställe.
har som sagt känt mig lite ensam och längtat hem, men har fått stöd från familjen oc hfrån Johan. Tack vännen, betyder så otroligt mycket för mig att du tror på mig! Saknar dig och alla andra, hoppad ni kommer och hälsar på. Ni är alltid välkomna.


Kommentarer
Postat av: Miss S

Men gumman du får ju göra som jag annars, blir ju typ själv på ön känns det som. Jag tänkte ställa mig på öster med en skylt "Vän sökes, är du intresserad kan du ringa mig på telenr...." Haha. Nej men det kommer gå så bra för dig gumman! Och jag hoppas på att jag ska kunna komma och hälsa på dig. Puss

2007-08-25 @ 10:03:27
URL: http://absolutthomsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0