Fortsatt lägenhetssökande...

Dagarna till Julias ankomst börjar bli få och än har vi ingen lägenhet... Brukar annars vara den planerande typen och skulle väl egentligen haft total panik nu.. Fråga bara Jossan så kan du få flera exempel.
Men men... så är inte fallit den här gången, på något sät måste de ju lösa sig.
Idag har jag inte gjort så mycket, letat lägenhet, vart ute och gått, sett på TV och längtat hem. Vissa dagar är värre än andra... oppas ni vet att jag saknar er som tusan och jag hoppas ni har de bra. Ta hand om er!
Saknar Sara och Leo jätte mycket! Hoppas ni har de bra och att Leo börjar bli frisk nu och att de går bra för dig på jobbet vännen! Du är guld värd, det hoppas jag du vet. Betyder enormt mycket för mig båda två. Kom och hälsa på snart!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0